Då kör vi igen då ;)

Har nog sagt det hundra ggr om, både här i bloggen o det verkliga livet; nu börjar det nya livet :) Ja men in fact, idag va det dags igen. Klockan ringde kl 05.45 o då va det upp o åka o träna med Jessi. Löpband och sen mage/rygg i gymmet stod på schemat. Va länge sen jag var i gymmet o har väl inte riktigt gnistan, men vet att när jag kommer igång o börjar känna att jag blir starkare så brukar det flyta på bra. Med det nya livet följer oxå en ny kost. Jag är u verkligen sämst på att äta ordentligt. Antingen så äter jag ingenting, eller så äter jag ingen mat utan godis eller så äter jag hur mycket som helst. När jag lagar blir det ju inte jätteonyttigt, men det e ju inte smalmat precis. Så ska försöka äta lite bättre iaf. Kanske inte så mycket eftere GI utan mer "vanlig" mat, med mer grönsaker o mindre feta såser. Jag har ju en otrolig craving efter creme fraiche ia alla dess former, med eller utan smak. Får ta o begränsa mitt intag av det framöver, haha. Så idag tog jag en bild på mig själv i underkläder (nej den kommer inte läggas ut här) Detta för att sen kunna jämföra vad som faktiskt hänt. Ska jag träna gym o bygga muskler o grejer kommer ju inte vikten vara rättvisande. Så nu testar vi ngt nytt. Är ju faktiskt bara lite mer än en månad kvar till Hawaii, så om jag ska komma nån vart med mitt mål är det verkligen hög tid att börja nu :)
Ska man träna e det bra med lite musik som man bli peppad av o just nu peppar jag med:
Robyn – Indestructible (Original Mix)

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Ja nu kör vi så det ryker!! Morgonträning onsdag och fredag också!! :-) Sjukt bra låt med Robyn, lövar den redan ;-)

Puss

2010-11-15 @ 20:24:29
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0