Snart kör vi!

Ja det e ju som sagt snart dags att dra igång med projekt-komma-i-mitt-livs-form, och jag förbereder mig inför detta med att surfa runt lite o få lite tips o trix.
Ikväll hittade jag tips för tat hålla motivationen uppe o dessa är:

1. Ha ett tydligt, tidsbestämt mål med träningen och kosten – det är jätteviktigt.

Målet är ju Hawaii, mycket bikini blir det ju där. Plus surf o andra aktiviteter så det gäller att ha en kropp som orkar.

 

2. Använd en eller flera målbilder, till exempel en bild på någon vars kropp du beundrar. Anders val var bilden på Brad Bitt i Fight club.

Googlade vältränad o en va de första bilderna som dök upp var Jillian Michaels o kunde faktiskt inte hitta en snyggare kropp så hon får det bli. Här vet man ju att det inte e så mycket retuscherat heller =)

 

3. Träna tillsammans med någon. Bäst är om du kan ta hjälp av en personlig tränare.

Personlig tränare har jag ingen, men en träningskompis, Jessica!

 

4. Planera.

Min svaga sida. Men jag ska göra mitt bästa, här får Jessica komma in i bilden igen =)

 

5. Ät! Du ska inte svälta, då är det nästan omöjligt att klara målet och dessutom är det inte hälsosamt.

Hänger väl ihop lite med planeringen, jag har en tendens att äta lite för sällan o då kommer det där suget igen... Planera får bli mitt mantra.

 

6. Förbered omgivningen så att de vet vad du går igenom.

Ja ni läser ju här nu, så bara att stötta mig så gott ni kan! :D

 

 

Nu kommer snart min pojk hit så måste ta tag i lite undanplockning av kläder...

 

Sjukt bra låt!

 

 

Those Dancing Days – Hitten

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Ah nu är det ny design på sidan! Bra punkter du hittade där! Jag har Jessica Biel som målbild, hon har snygg kropp och hon heter samma som jag, hur bra som helst juh :-) Jag har klarat av två dagar med bra mat och träning, är riktigt nöjd faktiskt, hoppas att det fortsätter så. Vi får peppa varandra helt enkelt :-) Bra låt btw, var ett tag sedan man lyssnade på den :-)

2010-07-27 @ 22:42:21
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0