Bläää!

Idag är det måndag, och det är ingen jättebra dag. Känner ingen inspiration alls. Skulle helst bara vilja gå till jobbet i myskläder. Måste städa och tvätta här hemma men orkar inte.. Lördagen tog hårt på mig. Först upp tidigt o gå powerwalk på glashalt underlag, sen hem o byta om o ta tåget till Gbg för shopping o mys. Sen på kvällen hem till Linnea för halv 8 hemma hos med tjejerna. Supergod mat och fantastiskt roligt. Mykcket alkohol och sen sänggång så gårdagen var inte rolig. Tror att det är spår från lördagen som sitter i även idag. Man vet att man börjar bli gammal när man behöver minst två dagar för återhämtning. Sen har jag sovit konstigt inatt, har drömt om olika situationer där jag varit stressad så har vaknat stressad o inte känt mig speciellt utvilad.. 

Men nu ska jag strax dra mig till jobbet, ska försöka mig på en liten joggingrunda när jag kommer hem oxå. Men kommer nog bli mest gå för konditionen är ju inte den bästa som sagt. Men man måste ju börja nånstans, annars kommer man ju ingen vart. Om det nu inte kommer snö som lägger sig för då får det bli lite styrka här hemma istället...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0