Bitter...

Just nu är jag ganska bitter över att jag inte satt uppe inatt o kollade hockeyn. Igår övervägde jag med mig själv om det va värt att vara upp till 5, börjar jobba kl 11 så igår kändes det inte så. Men idag när man vaknar o se att vi faktiskt vann guld så hade 5h sömn känts helt ok. Fan. Aja kan ju inte ta tillbaka o göra om så bara att acceptera fakta. 

Igår va det dags för innebandy igen o shit va kul det var. Gjorde hela 5 mål och det är nog mer än jag gjort totalt tidigare :) Så ganska nöjd! Men idag har jag ont i halsen o det är mindre roligt... Hade tänkt ta en morgonpromenad men känner att det får vänta, vill inte bli sjuk nu. Så ska göra mig lite frukost och sätta mig o kolla på senaste Grey's Anatomy.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0