Detta är inget nyårslöfte!

Jag måste börja träna igen! Har haft noll och ingen motivation nu sen nov typ. Sen har det ju varit ganska fullt upp ocå, kan man ju skylla på iaf... Så nu ska jag hitta motivationen. Igår på jobbet kollade jag mig i spegeln o insåg att jag inte riktigt ser ut som för ett tag sen så imorse mätte jag midjan...Där kom den motivationen! Har ökat ca 5 cm sen i våras när jag tränade endel. Några av de centimetrarna ökade jag i somras men 2,5 cm har kommit nu på senhösten/vintern... Vet att jag har ätit sjukt dåligt och inte rört mig nämnvärt plus att det har varit endel stress på jobbet och det är inte bra bra för bukfettet! Så jag skulle nog kunna säga att jag just nu är i mitt livs oform :( Men Beach 2012 närmar sig så det är väl bara att sätta igång! Har ju en massa planer här i vår/sommar så har ju en morot iaf!
Men nu ska jag iaf belöna mig med att få kolla serier :) Dom sätter ju igån nu efter juluppehåll!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0