Många järn i elden

Trots att jag kände mig helt knäpp imorse har detta hittills varit en ganska bra dag! Fick bort lite av min dåliga känsla när jag pratade med en vän, så tack för det! Nu har jag precis kommit hem från en tur till Överby där jag investerat i en jacka. Ja jag vet, jag har massa jackor sen innan, men ingen sån här :P Va o handlade mat inför kvällen med Finest oxå, tacos!! 
Så nu blir det till att plocka lite här hemma, åka o parkera bilen till mor o far som kommer hem inatt o sen vara chaufför åt syster o man innan jag får gäster. Så idag är jag en upptagen kvinna :) 

En av de bästa kärlekslåtarna som finns! Adele – Make You Feel My Love (album)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0