Drömmar

Hade en så konstig dröm inatt. Först va jag på nån liten ö ute i en sjö med lite folk. Vi va där o typ tältade eller nått. Sen så åkte jag hem till mor o far (fast dom bodde på ett helt annat ställe än vad dom gör i verkligheten). Dom hade packat massor därför att dom hade fått reda på att jorden skulle gå under. Tydligen så skulle den europeiska kontinenten "äta upp" den amerikanska. Fick se en animerad film på detta o då såg europa ut som en krokodil med vassa tänder som slukade amerika. Så det var bara att packa en överlevnadsväska. För tydligen så skulle man klara sig o man gick norr ut.
Så skulle vi ge oss iväg och helt plötsligt var jag i en stor stad, typ stockholm, o ingen där visste att jorde skulle gå under. Så jag va på nån båt vid kajen med bland annat min bror o nån mer. O helt plötsligt kom med stora vågor o alla fick panik. Så skulle vi springa av båten o då kom det en våg som va typ 100m hög o jag tänkte att nu dör vi. Men så gick den tillbaka på nått sätt o vi kunde komma av båten. sen hände det massor som jag bara kommer ihåg delar av, men jag irrade runt i den här stan o försökte komma därifrån, men det var vatten och vägarbeten överallt. O flera gånger så sögs vattnet ner i marken så det var en lite lätt kaotisk känsla. Var vid ett tillfälle på en båt igen men denna gången så rörde den sig. Så började vattnet försvinna ner i marken så va tvungen att att hoppa av o simma in till kajen för att inte sugas ner... Fick även med mig min hund. Men jag glömde min packade väska. Tillslut lyckades jag o nån mer få lift av två killar i en liten Citröen c1 o vi tog oss ur stan. Åkte till ett hus utanför uppe på ett berg, o det va tydligen en strippklubb :/ Sen vaknade jag... 

Hur skum dröm som helst! Skulle vilja se en drömtydare ta tag i den, haha!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0