En vanlig jävla onsdag

Idag har jag haft en sån där jobbig tråkdag.. Eller ja, började med att jag vaknade tidigt (skräll) o gick upp o kollade senaste SOA-avsnittet. Sen grejade jag lite innan det va dags att åka o handla till lunchen. Min hemmagjorda Pasta Carbonara fick det bli, jummy :) Mor o far verkad nöjda iaf. När de hade åkt så kände jag bara allmän tristess och långtråkighet.. Börjar tröttna på att inte jobba... Tiden går så sjukt sakta. Hade ingen planerat för kvällen så känd mig nästan lite deppig. Men så pratade jag med Em o fråade om hon ville ta en promenad, men eftersom hon e sjuk å orkade hon inte det, men jag var så välkommen dit. Så jag o Ronja tog oss en promenad dit o gjord väl i princip samma sak hos Em som vi skulle ha gjort hemma, låg i soffan o kollade tv o spelade Wordfeud, men allt blir ju så mycket roligare när man har ngn som sällskap samtidigt. Så nu känns det liiiite bättre. Imorgon ska jag packa, hämta ut tågbiljett, lämna Ronja hos mor o far, spela innebandy och ha filmmys. Så förhoppningsvis går tiden lite fort imorgon. På fredag ska jag sätta mig på tåget o åka till kära gamla Linkan, (Linköping alltså, inte killen :P) Ska hälsa på Inky o Fred och festa i dagarna två! Ska bli grymt roligt o känner att det är precis vad jag behöver just nu, komma bort lite :) 
Tänkte även att jag skulle söka lite jobb imorgon, har hittat några intressanta så man måste ju testa lyckan. Åh nu känner jag att även om det e gött o vara ledig ibland så är det inte det när man är det hela tiden. Kryper i mig nu. Så imorgon blir en fixardag helt enkelt. 
E som vanligt trött så tänkte gå o lägga mig alldeles strax. Får se när jag lyckas somna idag. Ska nog ta fram en bok o läsa lite, då kanske jag kan skingra mina tankar lite.
Volbeat – We <3

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0