That's what friends are for

Söndag morgon och jag är ganska så trött. Efter en trevlig kväll med Finest blev det väldigt sent i fredags, somnade halv tre, efter att gästerna gått hem och jag varit chaufför till syster med man som var på kräftskiva. När jag kom hem kunde jag inte riktigt somna därav den sena tiden. Trots detta vaknade jag ändå kl 8 :/ Åkte hem till mor o far som kommit hem fån Scottland. Fick lite frukost o sen dags för jobb några timmar. Va helt galet trött. Men sova kan man göra när man e död, så efter jobbet va det bara hem o svida om inför kvällen i Gbg. Hem till Blondie som bjöd på gooood mat. 

Förrätt: Västerbottenpaj
Varmrätt: Getostbakad lax serverad med kokt sparris, kokta sockerärtor, valnötter och balsamvinäger
Efterrätt: Vit chokladmousse med valnötter och rivet apelsinskal
Dryck: rödvin rakt igenom :)

Så det blev mycket snack, tjejsnack och mer seriösa samtalsämnen. Underbara vänner har man!
Så varför inte fortsätta på helgens tema söndagmorgon?! Blir ut till Överby innan jag börjar jobba nu o ta en frukost på Espressohouse med Finest.

Tänker inte tipsa om en låt idag utan om ett helt album: The Pusher – The Art of Hit Music Väldigt bra!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0