Tänker tanke tänkte

Satan vilken jobbig natt :( Va hur trött som helst hela dagen igår. Så när jag kom hem från jobbet blev det varken pubrunda eller innebandy. Kände mig både varm och frusen på samma gång o va inte alls i form. Hade inte speciellt mycket att göra på jobbet så vet inte va det berodde på... Men iaf, gick o la mig ganska tidigt. Men kunde inte somna. Huvudet var fyllt av massa tankar på det ena o det andra. Så jag låg en bra stund o vände o vred mig. Så fort jag höll på att somna så va det ngt som väckte mig o jag fick börja om. Tillslut somnade jag iaf. Men så strax innan 3 vaknade jag igen. Tror det va för att grannen kom hem eller nått. O Ronja började morra o hålla på så jag tror att hon hade hunden. Men e ju inte första gången jag blir väckt på natten o det brukar inte va några problem. Men inatt gick det inte. Jag låg länge o bara blundade men tankarna va där igen. Så jag testade att spela lite Wordfeud, funkade inte heller, surfade lite på FB, hjälpte inte heller. Vid kvart i 4 va jag nästan på väg att ge upp o ge mig ut o springa. Fick kasta ur Ronja ur sängen tillslut för hon sov inte heller. Strax efter 4 somnade jag äntligen. Men ble väckt kl 7 av mina kära bakgårdsarbetare. Men då va jag så mosig i huvudet så jag somnade om ganska enkelt. Vaknade 8 nu o gick upp. Kommer vara helt förstörd ikväll.

Men jag gillar inte att tankarna tar över sådär. E absolut inga negativa tankar, men ska det fortsätta såhär så kommer jag ju bli knäpp. Brukar kunna stänga av ganska bra när jag e trött men tydligen inte nu :/ 
Har drömt massa igen, som jag dock inte kommer ihåg nu, men gjorde för 30 min sen... Drömmar ska ju vara hjärnans sätt att hantera och sortera intryck och tankar så att man inte blir galen, men vetifan om inte jag blir galen av mina drömmar ibland... Ni vet när man vaknar med en konstig känsla, av att ngt har hänt eller är fel, men man kan inte riktigt sätta fingret på vad... 

Aja Caroline 14 år signar ut o tar tag i dagen!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0