Nyfikenhet kräver sina medel

När man har Google Analytics kopplat till sin blogg kan man få reda på massa roliga saker, som till exempel vilken upplösning det är på skärmarna hos folk som läser, eller vilket operativsystem de använder. Man kan även se nätverksleverantören och i dag har det varit inne någon där denna heter intrusion and abuse reports :) Funderar på om detta beror på mitt ngt starka ordval i en av rubrikerna här senast... Nä jag sysslar inte med nätmobbing, inte annat än mot vissa veckodagar.

Imorgon bär det alltså av din Linköping, klockan ringer 05.30 så jag borde sova nu. Men jag har lite o fixa innan morgondagen så sängen får vänta lite till. Palla att jag inte kan göra saker i tid, haha. Aja sova på tåget kan ju vara skönt.
Live – Run To The Water Sjukt bra låt!!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0