Kanske...

Kanske kanske kanske händer det bra grejer i mitt liv. Man ska ju inte ropa hej för än man är i mål men nu tänker jag gotta mig i den bra känslan jag har!
Har precis varit på ett 75 min spinningpass. Känns skönt att man är igång igen. O det känns skönt att man känner glädje igen när man sitter där på cykeln. Känslan där man fylls med lycka och mer energi är underbar!! Nu kommer det inte bli så mycket träning på några dagar, men nästa vecka e det dags igen :)
Imorgon blir det äntligen lite jobb, o på kvällen ev pubrunda. Fredag ska Finest stråla samman innan en av oss flyttar till nya äventyr, och på lördag startar tjejernas nya tradition, halv 8 hemma hos. En gång i månaden ska en bjuda hem de andra på valfri maträtt. Ett roligt sätt att umgås :)
Idag vill jag bjuda på en gammal klassiker som jag älskade för några år sedan, oden är fortfarande lika bra! Creed – One

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0