"Du duger, du duger"

Det är sjukt hur tankar påverkar. Saker som egentligen inte finns kan blåsas upp till oändliga propotioner av fel tankar. Jag är ganska duktig på det där, men idag var det extremt. Helt utan egentliga belägg har jag gått runt med en klump i magen och mått dåligt. Krävdes mycket luftande och kloka ord från vänner för att inse att problemen faktiskt bara finns i mitt eget huvud. Iaf till motsatsen bevisats ;) O än så länge finns inget som tyder på att det kommer hända. 
Än en gång är jag otroligt glad för att jag har så fantastiska vänner, vad skulle man göra utan dem?! Så nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova ordentligt för första gången på flera nätter. Kanske bli svårt med tanke på hur mycket det blåser och regnar ute.. Inatt fick jag iaf inte mycket sömn pga detta, bland annat. 

Har förövrigt väldigt dåligt samvete... När jag körde hem precis så såg jag en man med en hund gå på trottoaren, vad jag inte såg var att precis efter dem så var det en STOR vattenpöl som jag såklart körde rätt igenom. Skvätte upp som fan och kan bara hoppas hoppas att jag inte skvätte ner mannen med hunden. Och ifall jag gjorde det så hoppas jag att han inte såg reg-nummret på bilen eller såg vilken typ av bil jag körde... Men jag såg faktiskt inte vattenpölen :/ Kan försvara mig med att jag enligt optikern bara ser 80% med mina nuvarande glasögon. 

Iaf imorgon ska jag bjuda mor o far på lunch, någon som har någon bra idé på vad man kan laga? Mammas krav var att det skulle vara gott... 

Favoritlåten från albumet jag rekommenderade häromdagen The Pusher – Planets

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0