Det finns egentligen bara en sak i mitt huvud...

Lång dag detta har varit. Efter ca 2,5h sömn ringde kl 02.40. Upp o klä på sig o hämta Josie som skulle ta flyget till andra sidan jorden. Kvart i 5 va vi där så då blev det incheckning o frukost, antagligen Sveriges dyraste :-/ Skönt o bara sitta o snacka iaf. Sen var det dags att åka hem o lämna mitt hjärta där... Va hemma vid 8, o den sista sräckan från Lilla Edet, då var jag riktigt trött. Fick sänka värmen o röra på mig så mycket som möjligt. Så hemma va det bara att sova en stund. Så dagen har varit lite konstig. Vid 6 kunde jag ha somnat men fick med mig Em o Gouglas på en promenad i regnet. Blev inte så långt men det räckte för att jag skulle vakna till. Helgens bravader sitter antagligen oxå i... Så imorgon ska jag äntligen skriva klart den där j-a uppsatsen o skicka in. En examen vore ju inte fel :-) Om några timmar har nya säsongen av Sons of Anarchy premiär så längtar tills jag går upp imorgon. Kommer bli en bra start på dagen! Så nu blir det sängen!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0