Wunderbar!

Hade en helt underbart rolig kväll igår! Men har man längtat i två veckor e det kanske inte konstigt :D Planen var egentligen att gå ut o ta en öl på nått ställe, men under dagen fick jag idén att vi först kunde ta en drink hemma o sen gå vidare. En drink blev flera o flera drinkar blandat med dans och sång till alla tänkbara låtar. Fyra idioter kan ha sjukt kul iaf! :) Senare kom även mikaels kompis med flickvän förbi o festen trappades upp ett snäpp till. Underbara människor! Tillslut kom vi iaf iväg oss ut (efter att en gått hem pga av rädsla för bakfylla och en spytt i vasken) Kvällen mål var Stålverket (!) Jag var INTE inblandad i det beslutet och jag måste säga att det var lite konstigt att se sina gamla barndomsvänners mammor stå o hångla loss på dansgolvet, men musiken följde helt klart kvällens tema så med lite motvillighet erkänner jag att det var roligt :) Dock blev det en kort visit eftersom ställena stänger så förbannat tidigt. Så det blev mat på Sibylla o sen tillbaka hem till mig på efterfest. Eller ja fest o fest, blev lite soft musik o en massa snack. Paret drog hem vid 4-tiden men Mikael stannade kvar till 7, o vi satt o snacka om allt mellan himmel och jord. Fantastiskt! Så efter det blev det 5 timmars sömn o nu e jag nästan människa igen. 

Men nu blir det hem till mor o far för lite middag, gött o slippa laga själv idag :P

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0