En dagen, o så andra dagen

Kvällen igår var lyckad! Massa folk kom det o det va grymt roligt att jobba. Kändes som om det inte fanns ngt igår som kunde förstöra den braiga dagen jag hade :) 
Idag är jag fortfarande på bra humör men jag e jobbigt trött... Satte mig ner här nu o kände att om jag skulle blunda skulle jag somna. Men bara att ta tag i sig själv och åka till jobbet :) Imorgon är jag ledig vilket ska bli otroligt skönt. Jobbar sen 6 dagar i rad. Kunde ha jobbat imorgon med men efter lite överväganden så tackade jag nej, palla jobba 12 dagar i rad :/ Nä någon måtta får det vara! 

Ikväll blir det lite god dricka med vänner, I love it! Slutar 5 (vilket bara händer en gång varannan vecka) så här ska firas :)

Idag tycker jag att alla ska ta o lyssna lite på den här låten: HOFFMAESTRO – Seize The Day Ut o fånga dagen med er!!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0