E man ledig så e man

Vilken otroligt produktiv dag! Började med att jag sov till kvart i 11. Behövde nog det :) Då gick jag upp, tog med mitt täcke o la mig i soffan istället. Där kollade jag på två filmer i rad, plus att jag surfade lite på aftonbladet osv. klockan halv 4 kom jag på att jag hade tvättid kl 2, gick ner i källaren för att inse att tvättiden var kl 8... Så då fick jag boka tisdagmorgon istället :/ Tog en sväng runt i lägenheten och konstaterade att jag skulle behöva göra en insats. Satte på tvn och kollade på Extrema dieter på Kanal 5. Spelade lite Wordfeud. Fick sms av Mikael som skrev att han skulle komma hit om en stund, gick upp igen och plockade lite sporadiskt. Så nu sitter jag här i soffan igen och funderar på vad jag ska äta. Började morgonen (förmiddagen) med godis, till lunch blev det två choritzo med BBQ-sås. Kanske borde äta ngt mer... Herregud jag behöver lite rutin märker jag. 

Nä men ska nog gå på matjakt nu, innan jag äter upp allt godis o kommer må skit.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0