Dumt

Såhär går det när man sover bort hela morgonen, helt omöjligt att somna. Men har haft en väldigt trevlig kväll med Mikael. Först massa roliga youtube-klipp, sen en tur till MackeDonken, sen lite biljard på Kåren och sist hem för lite soffhäng. Perfekt söndagkväll!
Imorgon ska jag försöka gå upp i någorlunda tid och ta mig en liten morgonpromenad. Dags att ta tag i det här igen. Har läst en massa artiklar om träning o kost nu för att motivera mig. Ska försöka att inte gå all in direkt, vet att jag aldrig kommer palla det. Så lite lagom sådär, för att man ska börja känna sig fräsch o pigg igen. Japp japp.
En klassiker! Boston – More Than A Feeling

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0