Completely miserable

Det har varit en omtumlande dag. Började tidigt imorse med ett tandläkarbesök. Har inte varit där på 4 år så lite nervös var man allt. Men inga hål eller så, bara tandsten. Åh fy fan vad det är obehaglig att ta bort, så här ska tandtrådags så ofta jag kan.... Besöket skulle enligt mor gå på ca 600kr så jag var förberedd på det värsta, men jag hade en massa innestående rabatter o grejer så det kostade endast 177kr. Perfa!
Efteråt blev det en promenad hem till mor o far för lite frukost. Fick även med mig en matlåda, för andra gången den här veckan, lyx! Sen hem o göra sig iordning för jobbet. Va en ganska seg dag idag. Kollegorna försvann utan ett ljud i nästan en timme, så hade byggt upp ganska mycket frustration när de väl kom ut. Stackars Sandra som fick sig en ordentlig utskällning om att det inte är ok att alltid bli lämnad ensam i butiken utan att ngn säger vad de ska göra. Prolemet är ju inte att man inte hinner med, utan mer att de aldrig säger vad de gör eller hur länge de är borta. Man känner ju sig inte lite förbisedd då... Men jag är ju inte speciellt långsint av mig så när jag väl sagt vad jag tänkte så var jag glad igen :) 
Men så på min lunch så kom nästa grej. Fick ett sms innehållande saker jag mycket hellre hade velat höra face to face. Hade inte riktigt väntat mig det heller, så det var som en smäll rätt i ansiktet. Lite jobbigt när man är på jobbet. Fick lite dejavu känsla, eftersom jag satt på exakt samma ställe för lite mer än två år sen och fick nästan exakt samma sms från en annan kille på J. Det gjorde nog saken liiite värre. Så efter att jag brutit ihop kom jag igen ganska så starkt.
Efter jobbet inhandlade jag lite tröstproviant, B&J, cola och chips, och åkte hem och kollade film med Mikael. Stående grej mellan oss nu men jag gillar det :) Han e bra sällskap och bra att spy lite galla till. Tur man har så bra vänner <3 
Så nu ligger jag här i sängen och konstaterar att dagen har varit omtumlande men ändå väldigt bra tillslut. Jag är så sjukt mycket starkare nu är för bara några år sen och bara vetskapen om detta får mig o känna mig ännu starkare. Paniken ligger där bak och lurar, men jag är duktig på att hålla den tillbaka. Så Tina, det kanske e dags att börja leta efter de där huset ;) 

Men nu blir det helt klart sängen. Dagens låt blir en klassiker i min värld. Har lyssnat på den vid flera tillfällen i livet när jag varit heartbroken. Nu är det inte riktigt så illa, men det är ändå ofta så sant. 

Lit – Miserable

You make me come
You make me complete
You make me completely miserable

Va fan snackar du om?
Postat av: Tina

Det låter helt enligt min plan! ;) och så kirrar vi en roadtrip till Danmark om fem år? Det gäller att ha framförhållning :) Ta hand om dej så gott du kan. Ska bli sjukt kul att fira dig om nästan bara en vecka nu :D

2011-11-17 @ 09:27:40
URL: http://jagtina.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0