Man vet vad man gillar

Mikael var här igår o vi satt o spelade lite sen kollade vi film, The son of no one. Den var helt ok faktiskt. Sen att Channing Tatum gått från het dansare i Step Up till töntig polis i denna filmen e ju mindre hett, men men :)
När filmen var slut satt vi o lyssnade på musik, jag behöver lite inspiration till nya spelistor på Spotify. Så vi klickade runt på related artists. Så var det en låt jag gillade ganska mycket o la till den i min lista. Tänkte inte så mycket på vad gruppen hette iaf. Så strax innan jag skulle lägga mig så la min kusin upp en låt på FB som jag lyssnade på och tyckte den var väldigt bra. Så lyssnade på den igår en stund oc nu på morgonen lyssnade jag igen. Hon hade lagt upp länken från youtube så jag tänkte kolla om gruppen fanns på Spotify. Det gjorde dom, men så tyckte jag att jag kände igen titeln på en av låtarna. Såklart så visade det sig att det var samma grupp Mikael spelat för mig igår. Dock inte samma låt :) Tyvärr finns inte min kusins låt på Spotify, men jag får hålla till godo med de som finns, de är ju oxå bra :)


Här har ni två smakprov! Poets Of The Fall – Lift (Album Version)


Här e den som inte finns på Spotify

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0