Dagen efter gårdagen

Idag känns det iaf lite bättre. När jag vaknade var det i ungefär samma tillstånd som när jag vaknade. Hade tårarna bakom ögonen hela morgonen. Men så flöt dagen på i ett bra tempo och med många goa vänner, så nu känner jag mig faktiskt ganska så glad igen. 
Jobbigt de där när man kommer in i en ond spiral av tankar. Gårdagen började egentligen med en skitsak på jobbet som pga att jag redan kände mig lite låg blev mycket värre o så spann det vidare... Tillslut spinner det så fort att man inte vet hur man ska stoppa förens man når botten. Kan säga att gårdagen var en av de värsta dagarna på länge, var riktigt länge sen jag kände som jag gjorde, och tänkte det jag tänkte. 
Men som tur är är idag idag, och igår igår (eller ja nu e det ju till o med i förrgår :)) så nu blickar jag framåt igen.
Men nu blir det sängen, sa ja till att jobba imorgon o innan det ska jag på lite kalas för min svägerska. Så fullt upp imorgon oxå, vilket är bra för mina nerver :) Ev jobb på söndag oxå men får la se om jag pallar, blir ju 12 dagars jobb på rad iaf, minst. Kan ev bli så att jag jobbar nästa helg oxå... varför leva när man kan jobba lixom?!
Så innan jag lägger mig vill jag lägga in en låt. Gruppen är helt fantastisk och detta är bara en av låtarna på deras nyaste album :) Black Stone Cherry – In My Blood

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0