Ååhh typiskt!

Jaha så vaknar man upp här på lördagmorgonen, surfar runt lite och upptäcker att jag borde ha varit i Göteborg i torsdags kväll. Jag har nu länge varit sugen på att gå på konsert och om det var någon gång jag hade velat gå så var det i torsdags. Då spelade Alter Bridge på trädgården. Ett band som jag inte lyssnat speciellt mycket alls på egentligen, men det e ju forna Creedmedlemmar, o dom e ju bra, men det var deras speciella gäst som jag ville se, Black Stone Cherry!! Varför va jag inte däääär?? :(( Alltid såhär... O igår spelade dom på Banditkryssningen som avgick från Sthlm, fick frågan för flera månader sen om jag ville med, men sa nej. Dumma jag :( Tänk om jag hade haft en konsert med dom att se fram emot, då hade jag inte alls varit deppig i torsdags. Aja man kan inte leva i det förflutna, gjort är gjort o kommer aldrig tillbaka. Får hitta någon annan konsert att gå på helt enkelt!
Lyssna! Black Stone Cherry – Stay

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0