Vill ha!!

Jag vill ha en egendesignad sko från Nike!! Designade en nu precis o den blev jättefin :) Men jag köpte nya löparskor förra sommaren så dom jag har får allt hålla ett tag till. Mer skor är inte vad jag behöver egentligen :)

Blev aldrig någon löptur i söndags, när jag väl skulle ut så var solen borta och jag blev inte alls motiverad. Så jag tog ännu en vilodag. Så en dag helt i vila får va ok :) Igår blev det spinning, o det gick sådär. Vi skulle hålla pulsen på samma ställe hela tiden, men det gick sådär, den pendlade väldigt. Sen fick jag lite krampkänning i vänster vad, o dte gjorde ont! :( Men efter några låtar var jag varm så då gick det bättre. Men jag tror att min maxpuls är för hög, för hur mycket jag än kör så kommer jag inte upp i den. Får testa nästa gång o sänka den en aning för o se vad som händer. Har dock märk det senaste hur vältränad jag egentligen är nu, pulsen återhämtar sig otroligt snabbt. Om man jämför med resten av klockorna i salen så brukar det vara min o nån klocka till som är nere på under 60% först. Såhär var det inte för bara några månader sen :) Gött att känna att träningen ger märkbara resultat. Ikväll blir det spinning igen och imorgon lite komboträning med Funktional moves. Tänkte lägga mig direkt efter BB imorgon o sen upp o springa innan plugget. Känner att jag vil ha lite konditionsträning imorgon oxå, sen ska det vara sol nu i två dagar så vill passa på och utnyttja det. 

Men nu blir det frukost och sen morgonpromenad med vovvis!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0