Vissa saker gör mig så förbannad....

Ååhh jag blir så arg! Har gått upp ganska tidigt hela veckan, och kommit i säng sent så sömnen har det varit lite si och så med. Igår skulle jag få sova till 8.30 iaf men så väcks jag kl 7 av ett sms som gjorde att jag var tvungen att gå upp. Så igår hade jag folk här och kom i säng sent, men idag skulle jag ju få sova huuuur länge jag ville. Funderade till och med på att stänga av ljudet på telefonen :) Så imorse vaknar jag tvärt av att det är någon som lägger in post genom brevinkastet. Va fan! kollar på kl. 07.25. VA FAN!! Vem kommer med post vid den tiden? Går upp och kollar, och det va nog längesen jag blev så föbannad. Då är det kyrknytt!! Va i helvete! Idioterna är ju helt dumma i huvudet. Komma strax efter 7 på en lördag, o sen att jag inte ens e med i svenska kyrkan o inte vill ha ngt med dom att göra gör ju inte saken bättre. Åh såklart kunde jag inte somna om :( Så mycket för min sovmorgon. Imorgon blir det verkligen inget sova länge. Ska upp o köra Vasaloppsspinning o den börjar ju när starten går, kl 8. Så ska upp vid 6 så jag kan käka en ordentlig frukost. 

Har varit förkyld ett par dagar men det gick faktiskt ganska snabbt över. Hade lite ont i halsen några dagen sen vart jag snuvig i typ två men nu e jag nästan frisk. Lite snuvigt kvar men det kan jag stå ut med. Körde mitt första träningspass på länge igår, kettlebell och efter det stretchyoga. På stretchingen skrattade jag mest eftersom jag insåg hur jäkla osmidiga mina muskler är. Pinsamt ju. Funderade att köpa en bok om stretching på bokrean, kanske får ta o göra det :) Men har iaf lite träningsvärk idag, dock inget som jag inte kan hantera. När jag körde kettlebell senast för två veckor sen så hade jag träningsvärk i flera dagar efteråt. Idag är det dags igen, en kompis ska bli instruktör så han behöver testa sitt pass innan han kan köra för folk. Så det ska jag köra sen. Kommer vara helt förstörd i benen, vilket inte bådar gott för cyklingen på söndag, men det som inte dödar, härdar :D



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0