Imorgon!

Imorgon är det dags, min antagligen tuffaste utmaning hittills i livet, iaf i träningsväg. Vasaloppsspinningen! Kl 8 går starten och målet är när första person går i mål. Sen starten 1922 har bara 8st vinnare klarat av loppet på under 4h, rekordet är ca 3.38... Så det blir alltså upp kl 6 för frukost o sen ska jag hämta upp Lisa vid halv 8. Både hon och jag har laddat upp ordentligt med nyinköpta spinningskor samt att jag köpte vadderade byxor, och Lisa köpte ett sadelskydd med gel. Jobbigt om man inte skulle klara av det pga av ont i rumpan eller domnade fötter.. När jag körde 2h i sträck på 24h så var det jobbigast för axlarna, man försöker slappna av i dem men det e inte alltid lätt.

Men nu blir det en promenad med vovvis o sen sova!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0