Så här går det nu

Har inte skrivit om min träning på länge. Den går alldeles utmärkt. Denna veckan har jag tränat 5 pass plus ett stretchyoga och en långpromenad. Försökte mig även på att göra lite coreövningar här på mattan nyss men det var ju för jävla tråkigt :/ Hade tänkt vila igår och idag men med det fina vädret som är så måste jag ge mig ut o springa här om en stund. Har väldig överskottsenergi känner jag :) Dock händer det inte mycket med min vikt. Den står ganska stadigt på samma som när jag började. Det är faktiskt ganska tråkigt. Känner ju att min kondidition har förbättras avsevärt och jag mår hur bra som helst, men när jag inte går ner i vikt blir jag lite ledsen. Har inte lyckats äta supernyttigt, men inte så vidare dåligt heller. Äter bättre än förut och eftersom jag tränar en jäkla massa mer än tidigare så borde jag gå ner, eller iaf minska runt midjan. Har mätt den o det har kanske minskat med en halv centimeter, men det där varierar ju hela tiden. Det jag har märkt är att jag har fått en större rumpa av all spinning, och det gör ju ingenting eftersom den rumpan jag hade inte va sådär vidare värst stor :D Det är ju muskler. Men iaf, igår räknade jag fram min ungefärliga basalförbränning, så från o med imorgon ska jag börja hålla koll på hur många kalorier jag faktiskt stoppar i mig. Tror att jag har ätit lite för lite kolhydrater, har lite svårt att hitta balans där... Om ni är medlemmar på Funbeat så kan ni gå in där o kolla in min träning :) 

Har haft en riktig myshelg med Emelie. I fredags satt vi o försökte plugga hela dan typ och på kvällen blev det godis, datorn och big brother. Igår hängde hon oxå här o vi satt uppe till tre inatt. Precis när hon tänkte gå hem så började Fame från 1980, en film som ingen av oss sett, så vi kollade på den oxå. Så det blev en ordentlig sovmorgon för mig i morse. Dåligt för kroppen, men på helgen får man :) Nu blir det kollektiv resten av veckan. Tenta på fredag så det blir effektivt plugg hela veckan.

Men nu blir det promenad med vovvis o sen lite plugg så jag har smält min fukost ordentligt innan jag tar mig ut på löpturen!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0