Good :)

Vilket liv jag har!! Ingenting att klaga på :) Vi går mot vår och ljusare tider så bara det gör ju att man ler lite extra. Jag har underbara vänner, skolan går väldigt bra och är nästan lite rolig och träningen fungerar kanon. Sen är ju även FBK klara för semi, nu hoppas jag bara att Luleå slår ut DIF så är allt perfekt ;) Så anledningen till att jag mår så bra e nog bara att ingenting är dåligt :) 

Gjorde nått helt fantastiskt idag oxå, ngt som jag aldrig gjort tidigare. Jag gav mig ut o sprang, hela 5,8km blev det, o jag stannade eller gick inte en enda gång! eller jo, jag fick stanna till för att det va broöppning, men stod o hoppade lite istället :) Men jag är iaf sjukt stolt över mig själv! Men har ont i benen nu, så får la se om jag kan gå imorgon... Men nu är det gjort o det kan ju bara bli bättre! 

Imorgon är det våran sista grej i skolan, förutom tenta nästa fredag. Känns lite tråkigt, hade velat träffa folkte lite mer, har träffat massa nya roliga människor nu när vi haft föreläsningar ihop med personalvetarna. Nu när alla ska skriva uppsats så kommer man ju aldrig ses :( Men nu ska jag ta en sväng med hunden o sen sova!



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0