Energiiiiii

Vilken energi jag haft idag! Vaknade kl 06.23 o då bestämde jag mig för att det var dags för en morgonrunda. Så på med kläderna, i med musiken i öronen och ut o köra. Sprang en ganska kort runda, 4,21, det var ju ändå innan frukost. Lite seg i benen var jag allt, men det gick bra. Ökade på slutet så va alldeles svett och anfådd när jag kom fram :) Sen va det bara att duscha, äta frukost och åka o hämta Doris för att åka till kollektivet och plugga. Fick lite mer klarhet i saker idag. Insåg att jag börjat med det jobbigaste och mest förvirrande kapitlet. Så imorgon ska jag gå igenom det sista och sen bara repetera och anteckna. Så sjukt tråkigt det är med kvalitativ metod :/ Trodde aldrig jag skulle föredra statistik, men det har hänt. Fick ju VG på min tenta i kvant, och hjälpte en vän med hennes uppgift och hon fick oxå VG så har uppenbart lite fallenhet för det här med siffror och diagram :) 

Iaf, min energi då. Efter plugget så bar det av hemmåt för att byta om o ge sig iväg på Funktional Moves. Var så pigg att jag vade att gå dit fast jag kunde både cyklat eller tagit bilen. Innan passet började stod jag o studsade o dansade o roade mig så att Doris skrattade åt mig. På vägen hem nu genom stan, mörkt, sent, lite folk, så går jag där i min ensamhet och lyssnar på iPoden. Börjar sjunga med högt i en låt, då jag inte märker att det kommer folk mot mig. Så klart e det min hemliga kärlek :D Vet dock inte om han såg att det var jag för han hejade inte, haha :) Men jag bjuder på det. 

Nu blir det två vilodagar. Imorgon blir det ingen innebandy för jag tänkte att jag skulle plugga till ganska sent. Sen på fredag blir det tenta, till systemet och sen käka våfflor och tacos med Doris. Lördagen blir det upp tidigt för att köra ett spinningpass för Spin of Hope mellan 8-9. Lisa ska köra lunchpasset och efter det blir det till att hänga i relaxen och fira hennes födelsedag. Hon ska ha kalas på kvällen, men jag ska på sittning och partaj på kåren istället. Va ett tag sen det va fest nu så ska bli roligt :) Tänkte att jag skulle supa Doris under bordet :D Kan bli väldigt skoj...


Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Låter ju heelt Maagiskt!! O jag diggar sången, de skulle kunna va ja ju :) men vem är han? Tell me :) Aaaa vad jag saknar dig!!! pusspuSs min sköna böna!!

2011-03-24 @ 22:53:52
URL: http://Iseej
Postat av: Jessi

Jaaaa klart du ska haka på!!! Jag saknar dina inlägg, är inne varje dag och kollar och hoppas att det ska ha dykt upp något nytt :) Även på matbloggen :)

2011-05-04 @ 22:58:42
URL: http://frokenjessii.blogg.se/
Postat av: Jessi

Ja vår/sommarfest skulle sitta fint! Vi får kanske styra upp något, eller vad säger du? :)

2011-05-13 @ 00:15:11
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0