Ett vanligt sånt där tråkigt fast roligt för mig att berätta vilken bra helg jag haft-inlägg

Som jag trodde blev helgen väldigt bra. Spinningpasset på lördagmorgon var över förväntan och jag pressad mig till nya nivåer, skönt! Efteråt bar det av till ikea. Där blev det shopping som aldrig förr :) I slutet hade vi så mycket att vi knappt kunde bära. Lördagen avslutades på O'learys, ribs, mmmm :)
Söndagen spenderade jag genom att organisera och städa mitt sovrum. Flyttade om, blockade bort, ändrade om. Garderoben fick nya enhetliga galgar, eller ja nästan iaf, hade köpt några för få galgar. Sängen fick nya kuddar och nya sängkläder, golvet fick en ny matta och fönstret fick några växter. Hur fint som helst blev det, är väldigt nöjd. Började lite smått med vardagsrummet där jag inhandlat en ny tavla, lite nya ljus och en till gardinstång så att jag kan ha dubbla panellängder. Dock pallade inte fästet två stänger så skruvarna gled ur väggen. Så idag kom pappa o fixade det med lite lim och plugg.
Efter gårdagens spinning gick jag o Lisa ner i relaxen o bubblade och bastade. Lisa hoppade även i den kalla basängen (ca 9 grader) vilken jag imponerades mycket av. Efteråt va det möte om spinningen då vi bestämde vilka tider vi ska cykla. Ska köra 3h men fick pass med långt mellanrum så hinner både sova och vila upp mig ordentligt. Börjar bli grymt laddad, speciellt nu när man börjar känna att träningen ger resultat. Sist igår bjöd Lisa på pannkakor så vi käkade det o kollade på film, mysigt. 

Idag var jag hos Cricko o fixade håret. Ny färg o ny längd, blev mycket nöjd. Skönt att få fräscha upp sig lite, inte bara lägenheten som behöver förnyelse ibland. Men nu blir det till att leva på nudlar (eller iaf billigt) hela våren. Har varit alldeles för många utgifter på väldigt kort tid o det är så tråkigt att göra slut på sparpengarna på, ja, tråkiga saker. Har inte bara roat mig, massa annat att betala oxå. Blä.
Men nu blir det film.


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0