Då va det gjort

Nu är ansökan inskickad. Bara att hoppas på det bästa, man kan ju inte göra annat. Så nu ska jag släppa det här, gå och lägga mig o sen vakna imorgon och återigen fokusera på skolan. Tänkte jag skulle bli klar med mina två uppgifter innan helgen, skulle vara skönt att ha lite "ledigt". Men att hitta tre vetenskapliga artiklar när man inte ens vet vad man ska skriva om känns inte som det lättaste. Men det återstår att se. Min handledare skrattade lite år mig idag, för att jag inte hade en aning om vad jag ska ha för inriktning utan bara slängde ut mina idéer. Men han skulle hjälpa mig kolla upp lite saker så det e ju bra. 

Idag har varit en jobbig dag på sötsugsfronten.  Har varit sugen på godis och glass hela dan, men har faktiskt inte gett vika! Köpte en kellogs k-special-bar på rasten i skolan, och den e väl inte supernyttig, men jag vill iaf inbilla mig att det är bättre än godis. Men jag tror att jag ska ha mens vilken dag som helst så det e la därför. Men träningen gick bra. Va på vattengympa o visst var det ibland lite "tantigt" men kändes ändå i kroppen efteråt och det är huvudsaken. Imorgon blir det innebandy och på fredag har jag bokat kettlebell på lunchen. Flytthjälp på lördag o ev spinning på söndag, nu kör vi på riktigt :)

Men nu sova!

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Spännande med ansökan!! Du är ju grym så det går säkert bra! Håller tummarna! :-) Jag tror också att en K-bar är nyttigare än godis ;-)

Swing!

2011-01-20 @ 21:45:12
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0