Skridskor?

Det är ju helt jävla livsfarligt ute! Glashalt. Igår kväll innan läggdags va jag o Ronja ute. Då hade dom inte sandat utan det var blankis. Fick gå på vägen istället för trottoaren för där hade iaf bilarna kört upp lite.. Kul att man för bara några dagar sen gick i flipflops...
Nu ska jag åka till biblioteket och låna en bok till min sista kursuppgift. Har klarat allt som jag lämnade in innan vi åkte och det är så skönt. Har inget efter mig nu och snart börjar sista terminen på min utbildning. Sjukt hur fort 3 år går. Snart är det dags för förändring, har varit här i stan i snart 4 år och det var ju inte riktigt meningen. Men när skolan är slut blir det nya äventyr :) O med tanke på hur fort dessa år passerat så är det snart dags...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0