One last...

Nu står vi en sista gång inne på Apple Store. Om några timmar går flyget mot Huston. Har precis ätit en portion pizza med en supergod ceasarsallad. Är nu mättare än mättast :) Så Mamma, jag vet inte var jag är sugen på när jag kommer hem, kanske köttbullar och potatismos. Har för mig att det var samma som jag önskade mig när jag kom hem från Thailand :) Men har mest käkat hamburgare, pizza, tacos och liknande det senaste så vanliga köttbullar blir jättebra!
Har iaf hämtat mig från tisdagens eskapader. Hade tänkt få några timmar sol innan hemfärden men solen gick i moln :( Dock var det ganska behaglig värme. Så man slapp bada och blöta ner handduk och bikini.
Nästa gång jag skriver är jag hemma i Sverige igen och då ska jag förhoppningsvis kunna lägga in lite bilder oxå!
På återhörelse! :)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0