Nostalgi

Hemma i Sverige igen. Visst är det på ett sätt skönt att vara hemma, men att komma hem till ett slaskigt och genomgrått land är INTE kul... Har även problem med att hitta tangenterna på datorn, sicka I-landsproblem.
Köpte mig en ny iPod innan vi åkte hem. Köpte även med ett Nike+iPod-kit så att jag kan komma igång med min träning på ett roligt sätt. Nu kanske det inte blir så mycket utomhusspring den närmaste tiden, men får la använda den på löpbandet oxå då. Men närmast blir det 24h-spinning den 11 feb. Så nu har jag anmält mig till massa spinningpass i veckan. Men iaf, när jag nu skulle lägga in musik i iPoden satte jag i min hårddisk för att ta fram lite bra musik. Vilken nostalgitripp det blev. Den mesta musiken är det minst nästan 4år sen jag lyssnade på, så hamnade tillbaka i den tiden. Sen hade jag massa bilder oxå, från mobilen, som är ännu äldre, blir nog till att lägga upp några på FB inom en snar framtid.
Men nu ska jag hem till mor, far o Ronja o käka oxfilé!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0