mobilinlägg

Ligger i sängen o ska sova. Bloggar för första gången från mobilen, har inte fattat tidigare hur man gjort :-) Hade ett trevligt avslut på kvällen genom att prata med en vän. Han får mig ofta på bra humör. Han säger så bra saker, och det gillar vi :-) Mina matvanor går väldigt bra, förutom att jag är väldigt hungrig ofta. Men det ska väl ordna upp sig när magen vant sig av med sina hawaii -vanor. Längtar verkligen till frukost. Nu har den bestått av havregrynsgröt med äpplemos och kanel, ett ägg och ett litet glas juice. Har aldrig haft en crave efter gröt förut men nu skulle jag kunna äta det flera ggr per dag. :-) Va på mitt första spinningpass igår o fy fan va jobbigt det va trodde ett tag att jag skulle spy. Märker vilken kass kondition jag är i. Men har ju inte kört kondition på typ 3 mån o spinning var väldigt länge sen jag var på. Som skönt är har jag ingen träningsvärk. Imorgon är det innebandy men får se om jag kan köra, känner tyvärr av min hals. Hoppades det skulle gå över när jag vilat lite, men inte :-( så hoppas c-vitminerna i juicen gör sitt! Nu blir det sova o drömma om trevligta saker ;-)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0