Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde jag, besökte två nya ställen bland annat.

Har du några nyårslöften?

Japp, för en gångs skull. Först ska jag börja bli bättre på att höra av mig till mina vänner, de som verkligen är viktiga. Sen ska det köras massa tävlingar, bla Butlers Triathlon och Tjejvättern.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp, Issej fick sitt andra :)

Vilka länder besökte du?

England och Hawaii (USA)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Många antagligen, men just nu är det sista januari som minns.

Vad var din största framgång 2010?

Oj hoppsan ja. Det kan jag inte komma på. Kanske att jag lyckades spara ihop en massa pengar i sommar så att jag kunnat resa och shoppa :)

Största misstaget?

Ångra inget, finns inget annat.

Bästa köpet?

Min telefon :)

Vad spenderade du mest pengar på?

Resan till Hawaii, och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Massor hela tiden. Vänner speciellt.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Många, lyssnar ju på musik jämt, och det är ju inte förens långt efter som man vet vad som kommer väcka minnen till liv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Upp och ner. Hade en jobbig vår och sommar, men mot hösten blev det bättre.

Vad önskar du att du gjort mer?

Hälsat  på vänner långt borta.

Favoritprogram på TV

På tv kollar jag i princip bara Idol, annars e det serier från USA.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag gick upp kl 6 och tränade, åkte hem till mor o far och fick champangefrukost. Sen blev det Vattenpalatset med Josefine, tacos med hennes pappa på kvällen och sen utgång.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Gina Tricot, haha. Nä men blandat antar jag.

Den bästa nya personen du träffade?

Jessica, helt klart.


Va fan snackar du om?
Postat av: Kristina

Hej

Kul att höra att ni har det bra. I natt har Ronja sovit hos lisa. Hon har lånat henne en natt.

Här är det mycket isigt och halt. Kjell är mycket bättre men har ett stort blåmärke.

Ta det försiktigt med fallskärmshoppet. Skriv och berätta hur det var.



Hälsningar

Syrran

2011-01-03 @ 09:25:30
Postat av: mamma o pappa

Det med hoppet låter spännande. Hoppar ni över vatten? Vi kommer att hålla tummarna samtidigt som vi ser småkronorna spela semifinal i VM-hockeyn. Mamma kommer nog att ha svårt att sova, samtidigt som hon säger att hon säkert skulle gjort samma sak som du i din situation. LYCKA TILL!

Lisa har tjatat sig till att ha Ronnies igår och idag och det passade bra för vi gick och såg Gripen vinna med 11 - 3 mot Nässjö. Nu väntar Tranås och Gais hemma.

På onsdag kommer Inez och Stig och Gustafssons på middag. Kycklingfilé i bacon med Panacotta efteråt.

Hör av dig snabbt om den lyckliga nedkomsten! Ma and Pa

2011-01-03 @ 12:15:08
Postat av: Jessi

Jag tycker ju självklart att du är en av det bästa personerna som jag har träffat i år. Du och Erik :-)

2011-01-05 @ 06:56:37
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0