Kommer bli en bra helg!

Nu har jag haft några intensiva dagar med skola o tr äning. Idag tog jag mig en träningsfri dag. Har getm träningsvärk efter onsdagens functional moves o torsdagens lunchspinning så det var välbehövlig :-) Men om några timmar ska jag upp o köra lite spinning med lisa innan vi ska ta oss en tur till IKEA :-) Inte för att jag egentkugen behöver ngt men det är ju alltid kul att åka dit. Sen blir det lite mysig restaurang på kvällen. Söndag? Spinning såklart, sen fika med 24-h-tjejerna. Nu har jag precis kommit hen från en perfekt fredagskväll. Bakat bullar, ätit finmat, druckit vin o spelat spel, allt i väldigt gott sällskap. Så kul att få höra att man gjort så bra ifrån sig att man gärna får komma tillbaka! Fast det vet jag att jag får ändå... Men nu blir det sova! Blev en liten snabbbloggning från mobilen i sängen. Natti!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0