Jetlag e inte att leka med....

Det är helt galet vad trött jag är! I lördags när jag kom hem somnade jag kl 19 i soffan, vaknade, somnade, vaknade somnade. Gick och la mig vid 11 och sov till halv 10. Igår somnade jag i soffan kl 18. Vaknade halv 9 och kollade då på en film innan jag somnade halv 1 igen. Vaknade 05.25 imorse o kände mig pigg. Så tänkte att jag lika gärna kunde göra morgon. Tog mig ner på stan o käkade lunch med Linnea, kom hem o åkte nästan direkt och handlade. Var hemma vid halv 4. Skulle egentligen ha tränat kl 18 men orkade inte. Kände mig helt slut. Så jag gav mig själv en extra ledig dag. Somnade 20 över 6 i soffan igen. Ställde kl på 19 för jag ville inte sova hela kvällen. Kunde inte hålla mig vaken ändå så sov till strax efter 9 nu. Är fortf trött, men måste hålla mig vaken så jag kan gå ut med Ronja senare... Stackars henne, hon tycker jag e jättetråkig som bara sover och sover.

Men har iaf ätit nyttigt idag. Blev 2 ägg o lite film med Cheerios till frukost, grillad kyckling i tomatkross med ris och sallad till lunch och bladspenat, aprikoser, keso, valnötter och hallonbalsamico till middag. Handlade bara massa nyttig mat idag oxå, ägnade min tidiga morgon åt att leta upp inspirerande GI-recept. Så nu har jag havregryn, keso, avokados, nötter, kyckling, grapefrukts, paprika, ägg och massa annat gott o nyttigt hemma. Om man ska lyckats äta ordentligt så är det ju en förutsättning att det finns grejer hemma :)
Nu ska jag kolla slutet på CSI o sen promenad o sen sova!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0