Jag behöver massage!

I fredags följde jag mina basala behov och köpte godis :) Blev tyvärr inget Kettlebell för det var så mycket att plugga så jag ville inte gå ifrån. Men tyckte lite synd om mig själv efter allt pluggande så för att pigga upp mig själv blev det en tur till hemmakväll. Sen kom Lisa o syrran o tog med mig till Strandgatan för lite mys. Jag tog mig en BBQ-korg med lite ribs, klyftpotatis o nachochips. Till det en öl. Sen blev det hem till dom för mer öl och drinkar.  Så det va det GI't :)  Men på lördagen skulle jag ju hjälpa Linnea o Jonas att flytta så då tänkte jag att jag minsann skulle ta i för att kompensera för fredagen. Så jag bar ner, och sprang upp, bar ner och sprang upp. Höll på så i nästan 3h även om jag inte bar hela tiden. Sen när dom va ute ur lägenheten va det dags för Lisa att flytta in. Så hjälpte till där oxå. Men hennes grejer va ju redan inne, eftersom vi hjälp henne flytta in dom i ett av rummen veckan innan. Så där va det bara att bära ut sakerna i lägenheten. Så efter flera timmar va jag hemma igen, hungrig o trött. Blev hemmagjord pizza :) Sen satte jag mig i soffan o kände mig typ överkörd. Men pluggade lite o sen sent igår blev jag bjuden på chokladfondue av fam. Gustafsson. O några glas rödvin. 
Så imorse när jag vaknade kände jag att mina vader fått sig en ordentlig omgång, men det var inte förrän jag skulle ut med Ronja som jag insåg hur mycke stryk dom fått. Kunde i princip inte gå ner för trappan. Helt galet. Så nu sitter jag här i soffan o försöker avsluta min ena uppgift. Bara typ 400 ord kvar att skriva, men det går ganska segt. Käkade lite godis till frukost så den helgen har helt förstört mig. Men imorgon är det måndag o ny vecka o då kör vi igen. Ett träningpass per dag är i princip inbokat så det ska nog bli bra :) 2v kvar till 24-timmars. 

Men nu blir det snart Skype med min favorit på andra sidan jorden. Sen plugg, plugg, plugg....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0