Idag ångrar man sina synder :)

Haha tack så mycket Mamma! Hade jag helt glömt bort :)
Idag har varit en riktigt jobbig dag. Igår var det lit hejdå-fest för en kille här som skulle vidare till Costa Rica. Vi käkade på ett ställe där de hade tacos för $1 samt en kanna Margarita för $11. E inget fan av Tequila, men det rann ner ändå. Sen gick vi till en irländsk pub, Moose's, där de på tisdagar har drinkar för $1. Sju spänn lixom :) Livsfarligt! Så somnade mycket sent och var väldigt onykter. Kl 12 lyckades jag ta mig till stranden, men trots ihärdigt badande stod jag bara ut lite mer än en timme. Fick sen gå hem och sova några timmar till.. Nu är kl 7 på kvällen här och jag är fortf. bakfull... Inte kul! Men en ordentlig fest på två veckor måste man ju ha.
Nu är det dock sista kvällen här. Ska kolla stan lite sen händer det nog inte så mycket mer. Måste hem och packa oxå. Så imorgon vid 21 flyger vi hem och landar på Landvetter på lördag kl 12. Galet att resa i två dygn :)

Va fan snackar du om?
Postat av: mamma o pappa

Välkommen hem till verkligheten igen.Här har vi drinkar helt gratis, men åtgången är inte så stor....du längtar förstås efter svensk mat,fundera på vad du vill ha så ordnar jag det.KRAAM

2011-01-06 @ 10:06:28

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0