AMAZING!!

Det va helt otroligt fantastiskt att hoppa! Hade en underbar instruktör som var grymt rolig. Vi hoppade längst norr ut på ön så vi var precis vid havet. En tjej här hade häromdagen sett valar när hon hoppade men tyvärr inte vi.
Men det var iaf sjukt roligt. Jessi var jättenervös, jag kände bara lite i magen när jag tittade ut ur flygplanet på väg upp. Sen gick allting väldigt fort och man hann inte riktigt tänka så mycket. Han sa bara till att luta huvudet bakåt och upp med fötterna o sen hoppade vi. Pirrade till i magen o en kort sekund registrerade hjärnan att jag faktiskt föll ganska snabbt mot backen. Men sen började man njuta av utsikten och känslan. Blev dock lite illamående på vägen ner när vi närmade oss backen, men det var överkommligt efter resten av hoppet!
Så nu somnar vi lyckliga ikväll :) Bilder finns på FB. Nu ska vi köpa sushi från mataffären och sätta oss på stranden och avnjuta solnedgången.
WIIIEEEEE JAG HAR HOPPAT FALLSKARM!!

Va fan snackar du om?
Postat av: fridus

häftigt att ni vågade!

ska kolla bilderna med en gång.

det kittlar illa i magen bara tänker på vad ni gjort!

kram

2011-01-04 @ 09:34:10
URL: http://frokenfraken.tumblr.com
Postat av: mamma o pappa

TUFFA TJEJER! Bilderna är helt underbara,gott att titta på när ni är hemma i snö och kyla igen.Kram Ma

2011-01-04 @ 15:50:28
Postat av: mamma o pappa

Grattis på namnsdagen HANNA!

2011-01-05 @ 09:59:32

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0