ÅÅhhh!

Försöker skriva på mitt personliga brev och det går verkligen inte alls. Hur fan säljer man sig själv och sina kunskaper?!  Hatar när jag känner press på att lyckas. Det är mycket enklare att prestera när det inte finns något allvar i det man gör. Eller allvar kanske är fel ord, för när det gäller skolas så presterar jag bäst när jag verkligen måste. Men sånna här saker, då låser det sig. Referera till annonsen, varför är jag den ni behöver, löneanspråk och så vidare... Nä jag ger upp det här nu. Gör mig i ordning och går till skolan o lyssnar på en föreläsning om organisations- och säkerhetskultur. Då kanske jag blir inspirerad.

Förövrigt vet jag nu hur man gör radbrytning med Chrome. Är tydligen en bugg i webbläsaren som gör att de radbrytningar man gör försvinner när man sen sparar inlägget, men nu vet jag hur man gör! Woohoo :)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0