Insnowed :)

Jag känner att bloggen väldigt mycket det senaste har handlat om min träning, men sån är jag ganska ofta, ska det vara så ska det vara ordentligt. Kan lätt gå upp i saker när jag väl kommer in i det. Men idag tog jag en träningsfri dag. Va inte nå vidare sugen men hade kanske tänkt att gå på ett spinningpass ändå, men så ringde syrran o frågade om jag kunde hämta dem i Gbg så då såg jag en anledning att slippa :) Imorgon blir det inte heller nått för jag ska jobba, men måndagar e ingen favoritdag att träna ändå.
Nu är det mindre än en vecka kvar till 24h så nu blir det hårdkör i de sista dagarna o sen vila på torsdag. När detta är över blir det färre spinnigpass o lite mer blandning. Ska försöka börja springa oxå, men lovar inte för mycket. Måste dock sätta upp ett mål ganska nära i tid annars kan jag tappa motivationen ganska lätt. Närmast är ju Vårruset i maj o det känns som om det är för långt bort. Kanske satsar på Vasaloppsspinningen, då man spinner under tiden som folk kör Vasaloppet, o så visar dom det hela på storbild samt servar med blåbärssoppa och liknande. Får kolla upp detta... 
Iaf så var jag på spinningen i går morse. Vaknade av min granne ovanpå vid 7 o efter det kunde jag inte riktigt somna om så när klockan ringde var det ganska lätt att gå upp. Riktigt bra spinning oxå så det var klart värt att gå dit. Sen blev det en långpromenad hem till mor o Ronja, så jag fick allt min beskärda del av träning denna helgen iaf.

Här är en av mina favoritlåtar just nu: The Pusher – Blinded By The Dark



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0