Lite mera träning på det kanske

Distansspinningen igår var underbar! Var activio så vi körde med pulsband. Efter två långa låtar uppvärmning skulle vi hitta den pulsen vi ville ligga o köra på hela passet. Valde ungefär 82-84% så där låg jag i nästan en timme. I slutet skulle vi öka ca 2 procent o jädrans va jobbigt det va. Men grymt kul, kände mig väldigt stark och motiverad. Fast när jag skulle cykla hem så var det motvind plus att det e bara högsta växeln som fungerar så då var benen inte så kaxiga :) 
Idag jobbade jag först 9h innan det var dags för innebandy igen. Blev ju inget av det förra veckan eftersom vi var för få. Dock var jag väldigt klantig och glömde klubban hemma :/ Men vi fick köra med byten så jag kunde låna de andras klubbor när det va dax. Men vi började med styrkeövningar o körde utfall och då kände jag verkligen av mina stackars lår. Sen när vi körde match så ville dom inte riktigt följa med mig i alla vändningar och ruscher. Men imorgon blir det nya tag på cykeln då det vankas AfterWork-pass, nämligen Aktivio Tabata som är döpt efter en japan som forskat i det här med musklers syreupptagning. "Passet vänder sig till dom som är vana vid intervallträning. ...en högintensiv intervallträningsform som ligger under träningsformen H.I.T – High Intensity Training." Citerat från mitt gyms hemsida. Ska bli riktigt roligt att testa på. Dessa passen körs bara en gång i månaden och det är alltid olika typer, förra månaden var de Ultimate Fighting till exempel. Efteråt blir det ut o spana in den "riktiga" AfterWorken. Men ingen alkohol inte, ska upp o köra morgonspinningen på lördag. Det är med min favorit Loffe, han vars låtar jag sjunger med i ;)

Imorgon ska jag till skolan och lyssna på Alex Schulman och skapa egna tankar och uppfattningar om honom. Bekräfta eller förkasta sina fördomar, det är frågan. Men nu ska jag gå o lägga mig.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0