Spring, bara spring

Det har varit vår i luften nu i två dagar. Visst det är fortfarande snö och is på backen o det är svinkallt ute, men i går kvittrade fåglarna när jag var ute och idag gick jag med jackan uppknäppt när jag gick hem från stan. Gick med solen i ansiktet och det var underbart! Det är fascinerande vad lite sol och värme kan göra för humöret! Blev lite inspirerad idag så bestämde mig för att göra lite vårfint i köket, inga mängder men lite småpyssel. Fixade ju sovrummet för ett tag sen så nu var det kökets tur. Nästa gång blir det vardagsrummet, som dock har fått sig lite småförändringar men det e inte klart. 
Skulle ha åkt till Sthlm i helgen men som JB brukar säga, vi krusar ingen, så det blev inte av. Lika bra det, Elin kommer till stan så ska styra upp en Finest-träff. 
Sen ska jag ladda inför nästa helgs Vasaloppsspinning. Var på spinning med bästa Loffe igår o det gick väldigt bra. Sen blev det styrka/balans/smidighet/cardio i dag på Functional Moves, riktigt jobbigt. Har börjat svettas som en hel karl, men dom säger ju att man svettas mer om man e vältränad så jag tror på den teorin :) Sen blir det lite blandad träning med innebandy, kettlebell mer spinning och ännu ett Tabata-pass. Har haft en liten dipp i träningen sen förra torsdagen då lunchspinningen gick riktigt dåligt, fick inte alls upp pulsen trots att jag tog i som aldrig förr. Kroppen orkade inte o så fort jag satte mig ner dippade den ner på under 60%. Svettades så mycket att det såg ut som om jag hällt en hel flaska vatten på golvet.. Men nu känns det bättre igen o jag e redo för lite mer träning. 

Men nu måste jag sova, är way past my bedtime o jag ska upp tidigt imorgon. Heldag i skolan med introduktion till kvalitativ metod. 

Adele – Rolling In The Deep - We could have had it all


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0