How to satisfy

Gillar inte när filmer slutar lite sorgligt och ofärdigt. Samtidigt gillar jag inte alltid filmer med lyckliga slut. Varför är man aldrig nöjd?! Kollade precis på Snabba Cash, ja jag har inte sett den förrän nu, o tyckte väl att den var sådär. Va ett tag sen jag läste boken men det tyckte jag var väldigt bra. Men minns inte att det slutade sådär. Inte exakt iaf. Dock kollade jag häromdagen på Love and other drugs o den va jättebra! Lite gråt, lite skratt, lite allt möjligt. Sen e ju Jake väldigt het :)

Idag va det spinning igen, behövdes efter en onyttig helg. Dock kände jga mig lite seg o kom inte igång förens på slutet. Lisa sänkte sin maxpuls med typ 20 steg som hon låg o körde på 99% på slutet. Men då kräktes hon nästan, haha. Jag kom iaf upp på 89% o körde ett tag men då tyckte jag det var jobbigt. Inget vidare roligt pass egentligen, bara 3 bra låtar på 1h och han va lite dålig på att peppa. Kanske därför jag var lite seg :) Pulsen kom upp ordentligt på de bra låtarna så det visar väl hur viktig musiken är, iaf för mig. Förra tisdagen va den en annan kille som hade passet, har kört med honom förut och han e grym. Han hade bara bra låtar, satt o körde skiten ur mig själv och sjöng med i alla :)

En låt som var grym att få upp pulsen till var denna: Green Day – ¡Viva La Gloria! Börjar lite lugnt o fint sen kör den på i ett ordentligt tempo. Perfekt för intervaller :) Imorgon har jag bokat ett 75min distanspass. Måste testa lite uthållighet. Ska bli gött att testa hur mycket man pallar, ska ev köra 2h på rad på 24h's. Men vem klagar :D
Nu måste jag sova. Tänkte försöka vara lite duktig innan skolan imorgon. Ska ha Spss-övning om index, validitet och realibilitet, woohoo....



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0