Spinning around!

Just nu känns det ungefär som om klockan är 4 på natten o jag ska iväg på en skidresa med skolan. Men klockan är faktiskt strax efter 7 (snart halv 8). Men somnade efter 2 inatt så har sovit lite mer än 4 timmar o känner mig därför ganska groggy. Men snart ska jag sätta på spinningcykeln o köra två timmar. Så ville komma upp o äta en ordentlig frukost senast 2h innan. Då får man sova lite färre timmar. Va ju inte så att jag kunde somna direkt när jag kom hem igår heller. Cyklade mellan 22-23 o var hemma strax innan 1. Men då var jag fortfarande ganska mycket uppe i varv o va inte alls sugen på att sova egentligen. Men idag blir det inte mycket till sömn, så fick ta de timmar jag fick inatt. Men detta är nått av det roligaste jag gjort så sova gör jag gladeligen en annan gång :D Mycket bra musik är det o det är underbart! Va lite orolig igår att det skulle bli jobbigt att köra 2 h på rad, men efter att ha kört min timma igår så kände jag att jag kunde fortsatt, och enligt resultatet ligger vi plus en massa så kan förhoppningsvis ta det lite lugnt :) Efter att Beccisen hade kört igår så låg vi faktiskt etta :) Väldigt bra!! 

Nu ska jag äta upp min frukost här o sen ge mig av bort igen.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0