Det snurrar i min skalle

Jag har så mycket texter och tankar och idéer i huvudet nu som måste komma ut. Vissa saker kommer att pubiceras här, medans vissa endast kommer vara för en persons ögon. Iaf så jobbar min hjärna på högvarv med dessa saker, ibland tänker jag så mycket att jag knappt hänger med. Får en idé, eller formulerar en mening i mitt huvud, men så ska jag försöka tänka samma tanke och vips så är den borta. Frustrerande. Har som tur börjat skriva ner en del saker med en gång eftersom jag vet hur glömsk jag är. Kunde inte ens komma ihåg att köpa sparris och äpplemos när jag va o handla, de två sakerna jag bestämt innan att jag faktiskt skulle köpa. Snurr. 

Imorgon är det så dags för den efterlängtade 24h-spinningen. Kör mitt första pass 22-23 imorgon, sent men ändå inte mitt i natten. Så jag har gott om tid att åka hem och sova o sen ladda om för mitt dubbelpass mellan 10-12 på lördag. Ska bli gött att testa på att köra två timmar på rad, längsta jag kört är ju 75min o det är ju ingen sträcka alls egentligen. Eftersom jag vill ha lite delmål så är mitt nästa mål att köra vasaloppsspinningen. Frågade hur man anmäler sig till det, o det kommer vara som ett vanligt pass, bokningsbart 5 dagar innan det är dags. Så ska se till att boka så snart biljetterna kommer ut. Vill inte missa detta :) Men nu efter helgen ska jag försöka variera min träning lite mer. Måste ha lite mer styrka varvat med konditionen. 

Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version Denna låten hoppas jag dom kommer spela under helgen, då kommer jag vara peppad till tusen!

Nu ska jag bara i några dagar till ignorera att vi fick ut en hemtenta igår. I kvantitativ metod, med Spss och regressionsanalys... 


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0