En sån där dag...

Arg lessen besviken och irriterad är jag. Gillar inte när det visar sig att man inte kan lita på folk, eller lita kanske är fel ord, men när personen säger massa saker o sen inte kan stå upp för det, inte ens ge en förklaring på varför. Gillar inte när folk lägger sig i saker dom inte har att göra med. När folk försöker påverka mig och mina beslut på ett tråkigt sätt. Gillar helt enkelt inte när folk inte har ngn respekt för ens tid, ens planer, ens tankar eller ens åsikter. Gillar inte att behöva höra jobbiga saker som jag egentligen inte hade behövt höra. Onödigt pladder. Och jag gillar det absolut inte när såna här saker gäller olika personer, olika tillfällen och olika situationer. Då blir det för mycket att hantera. Så ikväll går jag och lägger mig ledsen, besviken, arg och irriterad. Kommer antagligen vakna på samma humör eftersom ingenting har ändrat sig till imorgon. Kommer även vakna med en jävla träningsvärk, vilken iofs är ngt positivt. Men just nu kan jag inte uppskatta det positiva. Skit.
Yes it is John Mayer – Heartbreak Warfare

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessi

Dom är inte värda en så fantastisk tjej som du!

2011-02-25 @ 09:22:57
URL: http://Iseej.blogspot.com
Postat av: mamma o pappa

Tack, tack.Kanske dags att bli vuxen snart.

2011-02-25 @ 19:12:01

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0