Born this way

Jag tycker faktiskt att alla hjärtans-dag är en skitdag. På riktigt. Det är jobbigt att behöva se alla som lägger ut bilder på saker de fått, eller hur de hoppas att alla har en lika bra dag som de har med den de tycker om. Men alla har det inte "lika bra". För mig har det varit en vanlig dag. Jag gick upp imorse, jobbade lite, åkte hem o la mig i sängen o här har jag legat nu hela kvällen. Vet inte om det är för att det är måndag, för att jag har sovit dåligt inatt och hela helgen, för att jag jobbat eller kanske allt ihop på en och samma gång, men detta har varit en skittdag. Inte hela dan, mest de sista timmarna.
Jag har inte "firat" alla hjärtans dag på typ 7 år. Senast jag hade pojkvän var jag inte hemma, utan på andra sidan klotet. Jag har iofs inte velat göra nått av dagen heller, kan ju tycka att det inte ska behövas en speciell dag för att visa uppskattning och kärlek. Jag tror att det uppskattas mer om man gör det en annan dag, den 14 feb känns mer som en dag då väldigt många blir besvikna för att deras partner inte ger dom nallar, blommor och presenter. Och så ska det ju inte vara. Men iaf, uppenbarligen så tar jag åt mig av den här dan, och FB har ju som sagt inte gort det lättare med sina statusar och fotouppladdningar. Skönt iaf att jag har en person i mitt liv som talar om för mig att jag är älskad. Hon är långt bort men hon är den bästa jag har, så mycket kärlek till dig JB <3

I'm beautiful in my way
'cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way
Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track baby
I was born this way

Lady Gaga – Born This Way

Va fan snackar du om?
Postat av: Jessica

Det där b:et känner ja inte igen men j.

Jag tror det är jag :) jag älskar dig o du är den finaste jag vet.

2011-02-15 @ 22:33:10

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0