Vänner <3

Igår efter jobbet åkte jag hem till Erika där några av tjejerna blev bjudna på mackor och te. Så gött o bara sitta o snacka och mysa. Jag kände mig väldigt upprymd och lycklig när jag kom hem så trots att jag skulle upp halv 7 idag så kunde jag inte riktigt gå o lägga mig. Somnade halv 1 så när klockan ringde va jag inte jättepigg. Men ska man komma i form på en månad så finns det inga undantag (spec inte när man kvällen innan ätit massa goda mackor och till o med en liten kaka) så det var bara att gå upp och ut. Blev en pw på 30 min runt Spikön. Nya skorna fungerar perfekt. Snart ska jag testa om dom håller för att springa oxå :) Så nu är det snart dags för jobb, 9-17 i Oden, glasstid :D Kalas för mitt lilla gudbarn ikväll som fyllde 11 i onsdags. God mat väntar antagligen alltså ikväll....
Have A Nice Day!

Myyyyyslåt Crash Test Dummies – Afternoons & Coffeespoons

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0